رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ملت ایران آبدیده‌تر از آن است که تسلیم تهدیدهای استکبار شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: ملت ایران آبدیده‌تر از آن است که تسلیم تهدیدهای استکبار شود

 

 پایگاه مردمی ارتش :رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران در این 37 سال به مرز آ‌بدیدگی رسیده و در برابر تهدیدهای استکبار جهانی قصد تسلیم شدن و سازش ندارد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن مردم اردبیل اظهار کرد: ملت ایران امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر غیرت ملی و دینی خود را به نمایش گذاشت تا بر همگان ثابت شود که این انقلاب یکی از پدیده‌های قرن معاصر است.

وی به تاثیرگذاری فراوان انقلاب اسلامی در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: بسیاری از افرادی که از دور تحولات انقلاب را رصد می‌کنند به خوبی می‌دانند که این انقلاب با همه عظمت و شکوهش معجزه قرن است و قطعا بعد از 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با ایستادگی خود روی اصول و آرمان‌ها همه بدخواهان خود را به تسلیم واداشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ابعاد و علل پیروزی انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری آن بیان کرد: تمام اندیشمندان، علما و بزرگان و صاحب‌نظران بر این باورند که انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن بیستم است و این انقلاب با عظمت و شکوه خود توانسته ملت ایران راسخ و پایدار در برابر همه فزون‌طلبی‌های استکبار مقاوم در صحنه نگه دارد.

آل‌هاشم ادامه داد: هیچ حرکتی در این 37 سال مانع توقف انقلاب نشده و با همدلی، وحدت و با محوریت مردم و ولایت این انقلاب به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد و حول سه مرکز مسجد، حوزه و دانشگاه راهبردی‌ترین اهداف نظام اسلامی تحقق پیدا کرده است.

وی با اشاره به ویژگی انقلاب اسلامی و دلیل ماندگاری آن یادآور شد: از جمله این ویژگی‌ها تکیه بر مبانی اسلام و اعتقادات دینی است که ماهیت انقلاب ما را متفاوت از ماهیت انقلاب‌های مادی کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با وجود اینکه انقلاب‌های متعددی در دنیا نظیر انقلاب فرانسه، روسیه و الجزایر شکل گرفته اما انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب متفاوت از این نهضت‌ها است چرا که با رویکرد ارزشی و اعتقادی این انقلاب به مسیر توفنده خود ادامه می‌دهد.

آل‌هاشم تصریح کرد: تکیه بر رهبری صالح دیگر برجستگی ممتاز انقلاب ما است که زمینه‌ای را فراهم کرده تا انقلاب اسلامی برخلاف سایر نهضت‌های آزادی‌بخش بتواند در مسیر عزت و با محوریت امامت و رهبری صالح گام بردارد.

وی دیگر ویژگی این انقلاب را استقلال‌طلبی و عدم وابستگی به قدرت‌های استکباری توصیف کرد و گفت: برخلاف سایر نهضت‌ها قدرت انقلاب اسلامی از مردم است و عدم وابستگی آن به قدرت‌های مادی و دنیوی کاملا مشهود و معلوم است.

خطیب مراسم 22 بهمن اردبیل در ادامه بیان کرد: توجه ویژه به ابعاد فرهنگی بیش از هر چیز دیگر در این نهضت بزرگ نمود پیدا کرده به طوری که ماهیت و ذات انقلاب اسلامی آمیخته به مسائل فرهنگی است هر چند که نمی‌توان خصلت‌های سیاسی و اقتصادی آن را نفی کرد.

آل‌هاشم ویژگی آمیختگی دین با سیاست را یادآور شد و گفت: تفکیک‌ناپذیری دین از سیاست یکی دیگر از مولفه‌های انقلاب اسلامی است که زمینه یک حرکت بالنده را فراهم آورده است.

دشمن بعد از برجام به دنبال نفوذ است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقسیم‌بندی دستاوردهای پرخیر و برکت انقلاب اسلامی در دو گروه مادی و معنوی افزود: دستاورد مادی انقلاب اسلامی در مسیر توسعه اقتصادی و فناوری کاملا مشهود و چشمگیر است چرا که انقلاب اسلامی امروز به فناوری هسته‌ای،‌ نانو، سلول‌های بنیادین و صنایع موشکی بسیار مجهز آراسته شده است.

آل‌هاشم دستاورد معنوی انقلاب را احیای دین و معنویت توصیف کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نمود و نشانی از این دستاورد معنوی است که برای همیشه می‌تواند نقطه عطفی در تحولات کشور باشد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب را توجه به استقلال و عزت این کشور و تلاش برای احیای اسلام ناب و بیداری اسلامی توصیف کرد و گفت: امروز خوشحال هستیم که دستاوردهای این انقلاب در حال حضور به همه کشورها است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به رغم آمادگی کامل نیروهای مسلح راهبرد نفوذ در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی را بعد از مسئله برجام در اولویت قرار دادند تا به نفعی انقلاب اسلامی را به چالش بکشند.

آل‌هاشم عنوان کرد: استکبار جهانی با نقشه‌های پیچیده و تلاش تمام عیار خود سعی می‌کند تا در عرصه دیپلماسی بعد از موضوع برجام نوعی تفرقه و افتراق را نهادینه کند اما با هوشمندی مقام معظم رهبری و مجاهدتی که در عرصه دیپلماسی مردان غیرتمند ما به دست آورده‌اند قطعا صیانت از همه دستاوردهای انقلاب مورد توجه و مدنظر است.

وی ادامه داد: خصومت و ستیز دشمنان ما با تحولات انقلاب اسلامی چون روز روشن است ولی در این شرایط باید بصیرت‌مان را افزایش دهیم تا بتوانیم با وحدت و همدلی توطئه دشمنان را بشکنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن را به عنوان جشن بزرگ ملت ایران و عید ملی و زمینه‌ساز حضور عزتمندانه در پای صندوق‌های رای توصیف کرد و افزود: مردم ما در هفت اسفند نیز بار دیگر صحنه اقتدار و عظمت خود را به نمایش خواهند گذاشت تا شیرینی دیگر با حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای این مملکت رقم بخورد.

آل‌هاشم هر رای این ملت را چون تیری بر قلب دشمنان و ایادی کفر توصیف کرد و گفت: ما اگر می‌خواهیم عزت و عظمت خودمان را حفظ کنیم و همچون ملتی قهرمان در صحنه همواره حاضر باشیم باید هوشمندانه تهدیدهای دشمنان را خنثی کرده و آن را به نقطه تحول تبدیل کنیم چرا که امروز تمام کاخ‌نشینان مستبد برای تهدید این ملت خواب‌های آشفته‌ای دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان سخنان خود گفت: ملت ما در این 37 سال آبدیده‌تر شده و اجازه نمی‌دهد تا تهدید دشمن زمینه شکسته شدن عزت و عظمت واقعی را رقم بزند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا